• ساعت : ۱۴:۵۳:۱۱
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 47
  • کد خبر : ۷۸۷۷۱
    /  2
اجرای كنفرانس آموزشی رسیدگی به شكایات
از مهمترین اهداف سازمانی جلب رضایت کارکنان و بیماران و مراجعین همراه با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت می باشد

با توجه به دستورالعمل های حقوق شهروندی و اهمیت دادن به حقوق گیرندگان خدمت در سازمان یکی از دستورالعمل های اجرایی حقوق گیرندگان خدمت رسیدگی به شکایات بوده و نظر به اهمیت و استقرار و فعالیت واحد رسیدگی به شکایات و احقاق حق مراجعین و اجرای عدالت سازمانی و ارتقای سطح آگاهی کارکنان در این زمینه امروز کنفرانس آموزشی رسیدگی به شکایات با برنامه ریزی قبلی واحد آموزش توسط مسئول رسیدگی به شکایات در محل بیمارستان برگزار شد.

در این کنفرانس عنوان شد از مهمترین اهداف سازمانی جلب رضایت کارکنان و بیماران و مراجعین همراه با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت می باشد و اینکه هرگونه نارضایتی از امکانات و روابط و مسائل درون سازمانی که باعث شکایت شده باید بررسی و رسیدگی شود.همچنین مراحل فرآیند رسیدگی به شکایات و نحوه ارسال و یا ثبت شکایت و چگونگی پیگیری آن برای حاضرین توضیح داده شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    کلیه حقوق این سایت متعلق به بیمارستان سلامت می باشد.

    V5.5.2.0